Klíma karbantartás, tisztítás

klíma karbantartás mosózsákAz általunk eddig forgalomba helyezett és beüzemelt klímaberendezések (főleg Gree, Syen) időszakos karbantartását, illetve esetleges javítását tudjuk vállalni elsősorban. Jótállási időn belül, illetve megegyezés szerint annak letelte, vagy elvesztése után is. Érthető okokból elsők, a legfontosabbak  nálunk a jótállásos klímák, illetve azok a klímák melyekre évente rendszeresen hívni szoktak minket. Fontos számunkra az összes klíma, amit mi szereltünk az elmúlt ~10 évben. Ez kizárólag csak a pillanatnyi leterheltségünktől, betáblázottságunkon múlik. Kiforrott és működő stratégiánk van: ezért fordulhat elő az is, hogy egy nyári hibabejelentést akár két órán belül teljesen megoldunk.... 

  • Az éves (rendszeres) karbantartásokat alapvetően februártól májusig, illetve szeptembertől novemberig ajánljuk. 
     
  • Az alap ár egy db készülék esetén 2026. február 28-ig. br. 15 000 Ft, kettő esetén br. 25 000 Ft. A karbantartások ára némely esetben egyedi (darabszám, távolság, elhanyagoltság, elhelyezés függvényében). 
     

Az esedékes klíma karbantartást, kérjük az oldalunkon található kapcsolat űrlapon keresztül jelezze felénk. 

 

Mi tartozik bele a klíma karbantartásba?

A beltéri egység fertőtlenítése és tisztítása, kültéri egység és a kondenzvíz elvezetések tisztítása, hibakeresés. Mosózsákot is használunk, ha indokolt és lehetséges. Rögzítések ellenőrzése. Tanácsadás a távirányító használata, és a klíma működése kapcsán. 

Mások által szerelt klímák karbantartását is tudjuk vállalni, az ehhez szükséges információk:

  • Szabad kapacitásaink függvényében. Lehetséges pár napos, és több mint 1 hónapos átfutás is. Bizonyos időszakokban nem tudjuk vállalni.
  • Ami számunkra fontos az első alkalommal (minél többet tudunk annál jobb), teljesen ismeretlen terep lévén: a kül és beltéri elhelyezkedése, a készülék márkája, hozzávetőleges vagy pontos kora, esetleg pontos modellkódja. Van-e jelenleg tapasztalt hiba, javították, karbantartották-e az elmúlt években? Ez meghatározza a karbantartás várható árát is, hogy el kell-e térnünk az alapártól.
  • Mindíg rá szoktunk kérdezni, hogy még jótállásos (garanciális) lehet-e a készülék? Ha igen, azt szoktuk javasolni hogy próbálják felkutatni ki szerelte fel, vagy ki adta el a klímát. Azt szoktuk javasolni, hogy érdemes olyan klímás céget keresni ami forgalmazza az adott márkát, mert így nagyobb eséllyel van bejáratott út az alkatrészellátáshoz, és nagyobb rutin lehetséges az adott klíma modell kapcsán. 
  • Igen sok esetben előfordul, hogy nem szívesen hívnák ki aki 1-2 éve szerelte, vagy nem tud / akar kimenni. Gyakran nem lehet kideríteni azt sem, ki szerelte. Ilyenkor ha időnk engedi, segítünk. Viszont az adott esetlegesen meglévő szerelési hibákra értelemszerűen nem tudunk jótállást átvállalni, illetve meglévő vagy később kialakuló hiba esetén a készülék ingyen (vagy fizetős) alkatrészellátását sem garantálhatjuk automatikusan. 
  • Sajnos rendkívül nagy arányban találunk szerelési hibákat, vagy az idő múlásából fakadó problémákat, melyeknek egy pár típusát a karbantartás keretében még meg is tudjuk oldani. Egyéb javításokra vagy átalakításokra javaslatokat teszünk, árajánlatot adunk szóban, vagy írásban. 
  • A teljesség igénye nélkül pár márkát említünk, amit nagy eséllyel elvállalhatunk: Gree, Syen, AUX, C&H, RCool, Hitachi, C&H, Skyworth, Carrier, Daikin, Nord.